تورم ویژه‌برنامه‌ها و فرسایش مخاطب در تلویزیون/ تحلیل یک الگوی ناکارآمد در رسانه ملی
طی سال‌ها و دهه‌های گذشته و در آستانه هر مناسبت ملی یا مذهبی، از شب یلدا و نوروز گرفته تا ایام ماه مبارک رمضان و اعیاد شعبانیه، الگویی تکراری و فرسوده در شبکه‌های تلویزیونی ایران به اجرا در می‌آید. این چرخه تکرار برنامه‌ها و مهمان‌های تکراری نه تنها دیگر مخاطبی ندارد، بلکه باعث پراکنده یا فراری شدن مخاطبان از تلویزیون در این مراسمات شده است. 

آخرین اخبار

لینک های مهم

در یک نگاه

مطالب مرتبط

معاون وزیر ورزش: ۱۵ هزار اعزام ورزشی در سال جاری داشتیم/ هیچ کاروانی به دلیل مشکلات مالی بازنماند

معاون وزیر ورزش با تأکید بر نقش بی‌بدیل جوانان در عرصه‌های مختلف کشور گفت: جوانان سرمایه‌های اصلی جامعه‌اند؛ چه در دوران دفاع مقدس، چه در سازندگی و چه امروز در عرصه‌های بین‌المللی ورزش.

دادستان همدان: با هرگونه تخطی از قانون در برگزاری انتخابات برخورد می‌شود

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان همدان در نخستین جلسه ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرایم انتخاباتی، با ترسیم نقشه راه دستگاه قضایی برای انتخابات هفتمین دوره شورا‌های اسلامی شهر و روستا، بر برخورد بدون اغماض با هرگونه کج‌روی و تخطی از قانون تأکید کرد.

برای ارتباط با ما پیام بگذارید

شما می توانید سوالات و مسائل فقهی و حقوقی خود را با ما درمیان بگذارید

ایمیل تان را درج کنید تا ما با شما ارتباط برقرار کنیم